Op zoek naar een nieuwe uitdaging

Als free-lancer is het behoorlijk te merken dat de crisis heeft toegeslagen.

Mijn werk wordt steeds vaker gedaan door mensen die nog op school zitten (lees: stagaires) of helemaal weg bezuinigd.

Gevolg…ik moet na bijna 20 jaar weer gewoon op zoek naar een baan!

Nou is solliciteren nooit mijn sterkste kant geweest en heb ik zo veel verschillende dingen gedaan dat veel mensen door de bomen het bos bij mij blijkbaar niet meer zien.

Terwijl ik juist alleen maar denk : ” HALLOOOOO Multifunctioneel inzetbaar mensen!”

Hieronder zal ik dus voor de duidelijkheid even neerzetten wat ik kan en waar ik ervaring mee heb.

Mocht je iets horen/weten binnen 1 van deze dingen…LET ME KNOW!!

Ervaring:

Presenteren (tv en evenementen)

Redactie (tv)

Kleedster (theater, tv, film)

Kap en Grime medewerker (theater)

Pruiken maken (handgeknoopte pruiken)

Souffleur

Evenement organisatie

Sponsorwerving

Productie assistent (tv, film)

Runner (tv, film, commercials, theater)

Styling (personal & bij tv, film, commercials)

Visagie (tv, film, commercials)

Personal assistent

Set-dresser (tv, film)

Management (bandjes/muzikanten)

Bookings agent (bandjes/muzikanten)

Promotie (bandjes/muzikanten)

Floor-manager (tattoo-shops)

Horeca (achter de bar en op het terras)

office manager (telefoon opnemen, facturen maken, administratie bijhouden e.d.)

Winkel verkoop

There are no comments on this post.

Plaats een reactie